Περπάτημα: τα οφέλη στην υγεία μας

farmakeio365-logo-icon-big

από Γιώτα Λ.

Τα οφέλη του περπατήματος

Το περπάτημα είναι μια από τις πιο διαδεδομένες δραστηριότητες που μπορεί κάποιος να κάνει στον ελεύθερό του χρόνο. Έχει διάφορα οφέλη στην υγεία του ανθρώπου, αλλά και στο σώμα.  

Το καθημερινό περπάτημα των 30 λεπτών, βοηθά στην ενδυνάμωση των ποδιών, στη τόνωση των μυών και μείωση της κυτταρίτιδας. Ακόμα, είναι ιδανικό για όσους επιθυμούν να διατηρήσουν το βάρος του. Όσο αυξάνετε την ένταση του περπατήματος, τόσο περισσότερες θερμίδες και λίπος καίτε, ανάλογα με τα κιλά και την ώρα που περπατάτε σε γρήγορα ρυθμό.

Το περπάτημα, λόγω του ότι δεν απαιτεί κάποια ιδιαίτερη προσοχή, είναι ιδανικό για μικρούς και μεγάλους. Επιπλέον, μπορεί να βοηθήσει στη σωστή στάση του σώματος, στην ανακούφιση από πόνους στη πλάτη και τη μέση και να βελτιώσει τη σπονδυλική στήλη. 

Έρευνες έχουν δείξει το περπάτημα να συνδέεται με τη μείωση του κινδύνου για Αλτσχάιμερ, μείωση άγχους, όπως επίσης και συνεισφέρει στη πρόληψη άλλων παθήσεων, με το περπάτημα 30 λεπτών την ημέρα. Μερικές παθήσεις από αυτές είναι η παχυσαρκία, ο καρκίνος του εντέρου, τα καρδιαγγειακά νοσήματα, η άνοια και η υπέρταση.

Το περπάτημα το βράδυ συμβάλλει στη χώνεψη του φαγητού, όπως επίσης και στο να κοιμάστε καλύτερα το βράδυ. Το βραδινό περπάτημα σας χαλαρώνει και σας «γεμίζει» τις μπαταρίες που χρειάζεστε για την επόμενη μέρα! Ακόμη, μειώνει το κίνδυνο για κατάθλιψη, ενώ ταυτόχρονα «ανεβάζει» τη διάθεση. «Καθαρίζει» το μυαλό και εξανεμίζει το θυμό. 

 

Recommended Posts